.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خطبه‌های نماز جمعه ؛
انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.
انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید و تقوای الهی اظهار داشت: حرف خدا را گوش کردن و به سمت شیطان رفتن از مظاهر تقوا است.

 

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و عرض تسلیت و تعزیت ادامه داد: مزار شریف این امام همام ناشناخته مانده است و باید سیره این امام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

وی باعنوان این که مواد مخدر و اعتیاد مخرب و تباه کننده است و گفت: استان مازندران ۱۱۶ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

 

امام جمعه ساری با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در استان و اجرای طرح امنیت محله محور در استان خواستار کمک و یاری مردم به نیروی انتظامی در ارائه اطلاعات و گزارش‌ها شد و گفت: در این طرح انواع آسیب‌ها شامل مواد مخدر شناسایی و رفع می‌شود.

 

آیت الله لائینی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان دارای قاطعیت است و این فرماندهی عاقلانه امور را تدبیر می‌کند و کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

 

وی از نیروی انتظامی خواست تا در مقابله با سرقت‌ها و کشف آن آن تلاش بیشتری داشته باشد، همچنین پایش تصویری معابر در کشف و آسیب‌ها و جرایم امنیت زیادی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با گرامیداشت عید غدیر و قربان و غدیر خواستار برپایی مردمی جشن‌های دهه ولایت و امامت شد.

 

آیت الله لائینی با اشاره به ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی و میکروبی گفت: تمام سلاح‌ها را غرب به کشورها فروختند و آن وقت در پشت میز از حقوق بشر دم می‌زنند.

 

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از تلاش‌های دستگاه قضائی استان تقدیر و تشکر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با عنوان این که کشاورزان مناطق مختلف از قیمت پایین برنج و شالی گلایه دارند، گفت: امیدواریم که توجه ویژه صورت گیرد تا کشاورزان ضرر نکنند.

 

نماینده ولی فقیه استان مازندران با اشاره به توانمندی‌های دفاعی و نظامی کشور افزود: توانمندی بالا در حوزه‌های دفاعی و نظامی سبب شده تا دشمنان منفعل شوند و از سوی دیگر با تلاش و دیپلماسی فعال سیاسی و اقتصادی دولتی، طی دو سال قبل چهار هزار واحد تولیدی راکد احیا و فعال شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.